Zarządzanie silną marką
-
Autor: Praca zbiorowa
- ISBN: 9788363391799
- EAN: 9788363391799
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Nieoczywiste
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 444
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,32złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,21 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
– definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
– elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
– prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
– narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
– proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
– semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
– najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.