Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
-
Autor: Drapińska Anna
- ISBN: 9788301170486
- EAN: 9788301170486
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 235x165 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 310
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
67,86złCena detaliczna: 84,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?
Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej.
Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.