
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
- ISBN: 9788381025119
- EAN: 9788381025119
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.2x23.2cm
- Język: polski
- Liczba stron: 244
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
37,24złCena detaliczna: 55,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,24 zł
x
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.