KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie motywacją pracowników w.5 zmienione

Zarządzanie motywacją pracowników w.5 zmienione

  • ISBN: 9788381028011
  • EAN: 9788381028011
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: CeDeWu
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 224
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 43,32
     zł
    Cena detaliczna:  64,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,33
x
x

W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki "Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Obecnie w centrum uwagi samego procesu jest człowiek, jego osobowość, a jednocześnie dynamiczne otoczenie, w jakim funkcjonuje, co powoduje, iż narzędzia motywacyjne również ulegają zmianie. Do końca lat 90. XX w. mieliśmy do czynienia głównie z pracownikiem nastawionym na korzyści finansowe i bezpieczeństwo zatrudnienia. Obecnie wykreował się typ pracownika, który jest bardziej świadomy swojego potencjału, preferowanych wartości, własnych aspiracji, mający na uwadze równoważenie własnego "koła życia", na które to elementy zwraca uwagę w procesie pracy. Dominującym motywem u obecnych pracowników jest znalezienie i wykonywanie pracy, którą się bardzo lubi lub która jest wręcz wykonywana z pasją. Zaprezentowane w publikacji narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: Z jakim pracownikiem mamy dziś do czynienia? Co motywuje pracowników do działania? Jakie narzędzia są dzisiaj najbardziej skuteczne w procesie motywowania pracowników? Jak zarządzać motywacją pracowników? Motywacja pracowników ma istotne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Ważnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji. Oprócz aspektów behawioralnych znaczącą kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp. Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj