Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
- ISBN: 978-83-208-2103-1
- EAN: 9788320821031
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16,2x23,7 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 271
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
44,03złCena detaliczna: 64,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,30 zł
x
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku – umiędzynarodowieniem działalności.
W książce przedstawiono:
• istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,
• formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,
• motywy umiędzynarodowienia działalności firm,
• teorie firmy międzynarodowej,
• strategie i struktury firm międzynarodowych,
• zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)
• zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.