Zarządzanie marką
-
Autor: Pringle Hamish
- ISBN: 9788375102468
- EAN: 9788375102468
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Rebis
- Format: 15.0x22.5cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
- Liczba stron: 392
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,51złCena detaliczna: 48,20 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,51 zł
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest „gwarancją” jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu… dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania. Książka Billa Gordona i Hamisha Pringle’ajest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.