KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach.. w.2

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach.. w.2

  • ISBN: 9788381026697
  • EAN: 9788381026697
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: CeDeWu
  • Format: 236x167 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 182
  • Rok wydania: 2023
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 55,21
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,71
x
x

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.
Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.
Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.
Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych.
Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj