KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie i planowanie marketingowe z CD

Zarządzanie i planowanie marketingowe z CD

  • ISBN: 9788301156145
  • EAN: 978830115614502
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 216
  • Rok wydania: 2008
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 35,44
     zł
    Cena detaliczna:  44,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,44
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej. W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj