Zarządzanie i planowanie marketingowe z CD
-
Autor: Pomykalski Andrzej
- ISBN: 9788301156145
- EAN: 978830115614502
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
35,44złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,44 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.