Podręcznik stanowi cenne źródło informacji na temat problematyki zarządzania kryzysowego w administracji publicznej. Jest to praca o charakterze problemowo-utylitarnym. Porusza niezmiernie ważne zagadnienia, jakimi we współczesnym świecie są działania podejmowane na rzecz eliminacji wielu zagrożeń ujętych w kategorii sytuacji kryzysowych.W II wydaniu podręcznika uaktualniono stan wiedzy z teorii zarządzania kryzysowego. W pierwszej części została uszczegółowiona problematyka zarządzania kryzysowego w ujęciu systemowej. W drugiej części został dodany podrozdział odnoszący się do planowania w zakładach pracy.Podręcznik ten jest adresowany do studentów kierunków: bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie, bezpieczeństwo narodowe, a także do pracowników administracji publicznej, zajmujących się problematyką bezpieczeństwa, jednostek wykonawczych obszaru rządowego i samorządowego i każdej osoby zainteresowanej tematyką zarządzania kryzysowego.
Dr Krzysztof Liedel: Verba docent, exempla trahunt? ? słowa uczą, przykłady pociągają. Kierując się tą właśnie myślą postanowiliśmy uzupełnić naszą publikacją ?Analiza informacji. Teoria i praktyka? kolejnym tomem, tym razem stanowiącym zbiór przykładów tekstów analitycznych, opracowanych przez wybitnych przedstawicieli świata akademickiego, administracji publicznej oraz sfery prywatnej. Chcielibyśmy, aby skorzystali z niej ci, którzy na co dzień zajmują się analizą, traktując ją jako swoisty punkt odniesienia, pozwalający na zderzenie swoich koncepcji i wyobrażeń z podejściem stosowanym także przez innych przedstawicieli profesji analityka. Mamy jednak nadzieję, że trafi ona także do tych, którzy analizę informacji traktują jako narzędzie w zawodach innych niż tylko te, które w nazwie mają słowo ?analityk?. Informacja jest bowiem ? o czym nie możemy zapominać ? podstawą funkcjonowania niemal wszystkich sfer funkcjonowania państwa. Właściwe obchodzenie się z nią przynosi korzyści przekładające się wprost na maksymalizację efektywności realizowania różnorodnych celów, tak w sferze publicznej, jak i prywatnej.
Bezpieczeństwo człowieka zawsze było przedmiotem jego troski, a z chwilą ukształtowania się naukowych metod poznania i zmieniania rzeczywistości ? dominuje także w badaniach naukowych. Edukacja dla bezpieczeństwa jest także jednym z celów w edukacji na poziomie podstawowym i średnim, a od kilku lat także w ofercie 70 ośrodków akademickich w Polsce, również w programach edukacji przez całe życie. Podręcznik jest przeznaczony właśnie dla tych uczniów, nauczycieli, dla badaczy i praktyków zarządzania bezpieczeństwem - menedżerów, psychologów, socjologów, specjalistów zarządzania kryzysowego, detektywów i licencjonowanych pracowników ochrony, pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych, pełnomocników ds. bezpieczeństwa imprez, policjantów, strażaków, żołnierzy zawodowych, szpiegów, funkcjonariuszy kontrwywiadu. Książka jest podstawowym podręcznikiem dla studentów specjalności bezpieczeństwo narodowe i bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo obywatelskie, zarządzanie bezpieczeństwem, zarządzanie w sytuacji kryzysowej, inżynieria bezpieczeństwa.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?