
Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji
Podejścjie sieciowe
nowość
- ISBN: 978-83-20818-22-2
- EAN: 9788320818222
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 237x162x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 156
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
33,84złCena detaliczna: 47,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł
x
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.