Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
Poradnik z ćwiczeniami opartymi na uważności i terapii poznawczo-behawioralnejPoradnik z ćwiczeniami opartymi na uważności i terapii poznawczo-behawioralnej
-
Autor: Jon Hershfield Tom Corboy
- ISBN: 978-83-233-4194-9
- EAN: 9788323341949
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Format: 240x170x15mm
- Język: polski
- Seria: PSYCHIATRIA I PSYCHOTERAPIA
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
37,88złCena detaliczna: 52,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,12 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Osoby ciepiące na zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne mogą odczuwać irracjonalny lęk przed zarazkami lub obsesyjnie sprawdzać niektóre rzeczy, mogą nawet się czuć uwięzione przez własne natrętne myśli. Znalezienie skutecznej pomocy może być dużym wyzwaniem, zwłaszcza gdy dotychczasowe metody terapeutyczne i leki okazały się nieskuteczne.
Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne. Poradnik z ćwiczeniami opartymi na uważności i terapii poznawczo-behawioralnej, łącząc praktykę uważności z terapią poznawczo-behawioralną (CBT), oferuje praktyczne i przystępne narzędzia pozwalające kontrolować niechciane myśli i kompulsywne zachowania wynikające z OCD.
Znajdują się tu rozdziały poświęcone wielu popularnym odmianom OCD, umożliwiające czytelnikom rozpoznanie objawów, a także przykłady i pomysły ułatwiające terapeutom niesienie pomocy pacjentom. Forma zeszytu ćwiczeń pozwala czytelnikowi uważnie przyjrzeć się temu, w jaki sposób OCD zyskało nad nim władzę, i pokazuje konkretne ćwiczenia pomagające odzyskać życie i tożsamość wolne od zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych.
„Wspaniała i świetnie napisana książka, pełna barwnych i pomocnych przykładów. Będzie stanowić znaczne wsparcie dla osób cierpiących na OCD i podobne choroby. Przekazuje bardzo użyteczne i praktyczne narzędzia radzenia sobie z objawami OCD. To niezwykle ważna praca, która ogromnie pomoże pacjentom”.
– Michael A. Jenike, doktor medycyny, profesor psychiatrii w Harvard Medical School