Z listów Bezosa 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu dzięki którym wzrastał Amazon
14 żelaznych reguł rozwoju biznesu dzięki którym wzrastał Amazon
-
Autor: Anderson Karen
- ISBN: 978-83-283-7784-4
- EAN: 9788328377844
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Helion
- Format: 208x140mm
- Język: polski
- Liczba stron: 288
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
27,87złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,85 zł
x
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda?
Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków.
W książce znajdziesz:
fascynującą historię początków Amazona
wyjaśnienie strategii rozwijania Amazona
nieoczywiste informacje wybrane z rocznych sprawozdań Jeffa Bezosa
14 zasad rozwoju, które przyniosą sukces każdej firmie
i wiele więcej!
...tak TO robią w Amazonie!
O autorach
Steve Anderson jest autorytetem w dziedzinie ryzyka, technologii, produktywności oraz innowacji. Od ponad 35 lat pracuje w branży ubezpieczeniowej. Jest także profesjonalnym mówcą, konsultantem i pasjonatem rozważań o przyszłości technologii.
Karen Anderson jest autorką, wydawczynią i specjalistką w zakresie marketingu bezpośredniej reakcji. Współpracowała przy wydawaniu New York Timesa, USA Today oraz licznych bestsellerów.