KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Z listów Bezosa 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu dzięki którym wzrastał Amazon

Z listów Bezosa 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu dzięki którym wzrastał Amazon

14 żelaznych reguł rozwoju biznesu dzięki którym wzrastał Amazon

  • ISBN: 978-83-283-7784-4
  • EAN: 9788328377844
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Helion
  • Format: 208x140mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 288
  • Rok wydania: 2021
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 27,87
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,85
x
x
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. W książce znajdziesz: fascynującą historię początków Amazona wyjaśnienie strategii rozwijania Amazona nieoczywiste informacje wybrane z rocznych sprawozdań Jeffa Bezosa 14 zasad rozwoju, które przyniosą sukces każdej firmie i wiele więcej! ...tak TO robią w Amazonie! O autorach Steve Anderson jest autorytetem w dziedzinie ryzyka, technologii, produktywności oraz innowacji. Od ponad 35 lat pracuje w branży ubezpieczeniowej. Jest także profesjonalnym mówcą, konsultantem i pasjonatem rozważań o przyszłości technologii. Karen Anderson jest autorką, wydawczynią i specjalistką w zakresie marketingu bezpośredniej reakcji. Współpracowała przy wydawaniu New York Timesa, USA Today oraz licznych bestsellerów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj