Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
-
Autor: Bacior Michał
- ISBN: 9788375567519
- EAN: 9788375567519
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 166
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
36,77złCena detaliczna: 52,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,59 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.