Interesujesz się modą? Lubisz ciuchy i dodatki? A może marzysz o zawodzie projektantki mody? Jeżeli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Znajdziesz w niej projekty krok po kroku z instrukcją, jak zrobić wyjątkową biżuterię i dodatki na własny pokaz mody! Dodatkowe karty z wypychanymi elementami dostarczą Ci materiałów do tworzenia własnej kolekcji biżuterii.
CHCIAŁBYŚ, ŻEBY TWÓJ TATA BYŁ ASTRONAUTĄ?
Żeby latał rakietą w kosmosie jak prawdziwy superbohater?
Tata Jamiego Drake’a pracuje w Międzynarodowej Stacji Kosmicznej na orbicie ziemskiej i choć Jamie uważa, że to super sprawa, to jednocześnie bardzo za nim tęskni. Przesiadując w lokalnym obserwatorium astronomicznym, Jamie pewnego dnia zauważa, że jego telefon odbiera dziwny sygnał. Wygląda na to, że kosmici zbliżają się do Ziemi. Kosmos to niebezpieczne miejsce i gdy misja taty Jamiego nie przebiega zgodnie z planem, chłopiec musi udowodnić, że on także zasługuje na miano superbohatera.
KOSMICZNA PRZYGODA DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY KIEDYKOLWIEK PATRZYLI W GWIAZDY.
Poznajcie Mariannę - intrygującą dziewczynkę, która od sukienek i falbanek woli wiertarkę i lutownicę! Całe dnie spędza w warsztacie i konstruuje przeróżne maszyny. Jej najlepszym kolegą jest dość nieśmiały Miłosz. Pewnego dnia ojciec Marianny wysyła ją do Francji, do ciotki Isabell Sorel, z czego dziewczyna nie jest zbyt zadowolona. Aby nieco poprawić jej humor, ciotka zaprasza też Miłosza. W ten oto sposób dwójka przyjaciół trafia do starej rezydencji ciotki. A tam, w piwnicy, odkrywają drzwi, które prowadzą do… Imaginarium.
"Imaginarium" to najnowsza seria przygodowa Agnieszki Stelmaszyk, nawiązująca do tematyki steampunkowej. W fikcyjny świat wplecione zostały fakty historyczne i geograficzne. Całość uzupełniają zabawne czarno-białe ilustracje. Zapowiada się prawdziwa uczta dla wszystkich fanów twórczości Agnieszki Stelmaszyk!
Co trzeba umieć i zrobić, żeby dostać się do tajnego klubu chłopców? Wystarczająco szybko biegać, umieć konstruować wynalazki, a może sprawić, żeby na wierzbie wyrosły jabłka? Przed Hanią i Martą nie lada wyzwanie.
Już czytam to seria książek przeznaczonych do samodzielnego czytania przez dzieci dopiero zaczynające swoją przygodę z czytaniem. Zabawne historyjki z niesamowitymi bohaterami i ich niezwykłymi przygodami rozbawią i zachęcą do czytania każdego młodego czytelnika.
Książka dla wszystkich małych miłośników kredek i dinozaurów. Dziecko nie musi świetnie rysować, aby tworzyć wyjątkowe i piękne rysunki! Wystarczy odrobina cierpliwości i postępowanie zgodnie z instrukcją, aby w prosty sposób powstały kolorowe dinozaury.
Mnóstwo wspaniałej, kreatywnej zabawy gwarantowane!
Gdy jadąca autobusem Maya robi zdjęcie, nie ma zielonego pojęcia, w jakie to ją wpakuje tarapaty. Oświetlona sklepowa witryna wygląda wspaniale, kłócąca się przy niej para sprawia jednak wrażenie, jakby mieli się zaraz pozabijać. W momencie gdy błyska lampa aparatu nastolatki, oboje wyglądają tak, jakby mieli ochotę zabić także i jąPóźniej pojawia się trup, a policja sugeruje, że Maya powinna zaszyć się na jakiś czas w bezpiecznym miejscu. Farma jej ciotki, położona w walijskich górach, wydaje się idealnym miejscem na kryjówkę. Zostaje jednak odcięta od reszty świata, gdy drogi zasypuje gruba warstwa śniegu. Nikt nie może wyjechać z gospodarstwa ani do niego dotrzeć. Czy to oznacza, że nie ma się czego bać?
W Szepczącym Lesie zawsze dzieje się coś ekscytującego. Tym razem ktoś wykradł z niego wszystkie kolory! Weź do ręki kredki lub farby i przywróć barwy Tappiemu i jego przyjaciołom. Czeka Cię dłuuuuga zabawa!
Wyjątkowe, dwustronne kolorowanki w formie harmonijki, wzbogacone krótkimi tekstami, dla wszystkich fanów książek o wikingu Tappim. W każdej kolorowance znajdują się dwie historyjki do pokolorowania, oparte na opowiadaniach z serii „Tappi i przyjaciele”.
Dzieci mogą kolorować czarno-białe ilustracje według własnego uznania, kierując się wyobraźnią i tekstem czytanym przez rodzica.
W Szepczącym Lesie zawsze dzieje się coś ekscytującego. Tym razem ktoś wykradł z niego wszystkie kolory! Weź do ręki kredki lub farby i przywróć barwy Tappiemu i jego przyjaciołom. Czeka Cię dłuuuuga zabawa!Wyjątkowe, dwustronne kolorowanki w formie harmonijki, wzbogacone krótkimi tekstami, dla wszystkich fanów książek o wikingu Tappim. W każdej kolorowance znajdują się dwie historyjki do pokolorowania, oparte na opowiadaniach z serii „Tappi i przyjaciele”.Dzieci mogą kolorować czarno-białe ilustracje według własnego uznania, kierując się wyobraźnią i tekstem czytanym przez rodzica."
Po śmierci taty Pola wraz z mamą przeprowadzają się do Kornwalii i zamieszkują w Zamku Penhallow. Przeprowadzka jest dla nich szansą na rozpoczęcie nowego życia. Na miejscu dziewczynka zwiedza zamek oraz okolicę. Szybko odkrywa, że miejsce to kryje niejedną tajemnicę, w czym pomagają jej znalezione na strychu stare dokumenty, pamiątki i zdjęcia.
Pewnej nocy, Pola budzi z długoletniego snu tajemniczy posąg psa. To Rex, Strażnik Zamku Penhallow, który od tej pory stanie się najlepszym przyjacielem dziewczynki oraz towarzyszem jej wędrówek. Wkrótce okazuje się, że Rex nie jest jedynym psim duchem, który zamieszkuje Zamek…
"Strażnicy Zamku Penhallow" to kolejna seria jednej z ulubionych autorek dzieci - Holly Webb, znanej m.in. z bestselerowej serii "Zaopiekuj się mną" i "Mój niesforny szczeniak". Tym razem pisarka przygotowała niezwykłą serię książek przygodowych, w których wartka akcja, wciągająca historia i magiczny, tajemniczy świat mieszają się ze sobą, tworząc naprawdę wciągającą mieszkankę!
Oryginalna książka, która zabierze fanów klocków LEGO® w podróż w czasie i przestrzeni po wyjątkowych środkach transportu: od pierwszych pojazdów kołowych po kosmiczne promy przyszłości. Za pomocą klocków będzie można stworzyć zadziwiające pojazdy lądowe, szynowe, wodne i powietrzne. Od lokomotyw parowych po pociągi dużych prędkości, od dawnego bicykla po stylowy skuter – każdy projekt dostarczy wiele inspiracji i informacji, a jednocześnie zaprezentuje ciekawostki dotyczące innowacji w dziedzinie transportu.
Dzięki swej wszechstronności i uniwersalności klocki LEGO® świetnie nadają się do budowania wszelkiego rodzaju pojazdów. W książce znajduje się ponad 60 modeli pojazdów z całego świata. Mniejsze modele są opatrzone szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu każdy będzie mógł zbudować je samodzielnie.
Minecraft® jest jedną z najbardziej pomysłowych i elastycznych gier na świecie, która oferuje graczom nieskończoną liczbę możliwości budowania i eksplorowania wirtualnych światów.
W dzisiejszych czasach Minecraft® to coś znacznie więcej niż prosta gra: jej użytkownicy są w stanie tworzyć własne gry w obrębie gry – tzw. mapy przygodowe – do których wstęp ma każdy. Ten tryb pozwala budowniczym na budowanie pięknych i fantazyjnych krain, które same w sobie są grą dla jednego lub wielu graczy. To ukazuje tysiące możliwości, jakie Minecraft® daje skupionej wokół siebie społeczności. Obejmująca ponad trzydzieści wciągających gier i scenariuszy Przygoda w świecie bloków zachęca graczy na dowolnym poziomie zaawansowania do podjęcia prób zaprojektowania i zbudowania ich własnych map przygodowych. Ułatwiają to zawarte w niej liczne przewodniki i wskazówki budowniczych.
W życiu Berta i Betty Brownów pojawia się mały anioł. Bert, kierowca autobusu, znajduje go w kieszeni kurtki. Ich przyjaciele uważają, że mały jest uroczy. Podobnie jak Jack i Alicja z klasy 5K. Ale dyrektorka, pani Mole, nie jest już tego taka pewna, podobnie jak profesor Smellie oraz tajemniczy facet w czerni, który przedstawia się jako szkolny inspektor. No i w końcu Basher Malone - duży, niezdarny Basher Malone. On to dopiero NIE LUBI Angelino. I wygląda na to, że zamierza się go pozbyć…
"Opowieść o Angelinie Brownie" to ciepła i zabawna historia napisana przez wielokrotnie nagradzanego Davida Almonda, autora m.in. "O chłopcu, który pływał z piraniami".
Czułam się, jakbyśmy byli z Zakiem prawie niewidzialni, a chciałam mieć pewność, że nasza historia zostanie opowiedziana… A jeśli życie nie miało stać się lepsze ani nawet bardziej interesujące, miałam zamiar je ubarwić – umieścić w nim czarownice i zamki, i przejażdżki szybkimi samochodami. Ale nie musiałam tego robić.
Życie samo w sobie okazało się ekscytujące.
Wzruszająca opowieść o przyjaźni, dorastaniu i poszukiwaniu swojego miejsca na Ziemi.
Złap wiatr w żagle i wyrusz w kolejną podróż po morzach i oceanach!
Jacht Wesołowskich rozbija się u brzegów tajemniczej wyspy. Na szczęście zamieszkuje ją grupa przyjaźnie nastawionych naukowców zajmujących się badaniem niewyjaśnionych zjawisk klimatycznych. Niepokój Matyldy wzbudzają jednak pewne niezrozumiałe zdarzenia.
W międzyczasie królowa piratów zwołuje morskich rozbójników, aby bronić Republiki przed Czarną Armadą. Ale czy uda się jej pokonać wrogów? Zdrajcy przecież czają się wszędzie…
Czy losy Tima i Matyldy znowu się ze sobą skrzyżują? Czy uda im się zamknąć mapę wszechświatów?
Poznaj finał serii „Odyseusze” Agnieszki Stelmaszyk, autorki bestsellerowych „Kronik Archeo”.
Kochasz zwierzęta?
Poznaj małą weterynarz Misię, która w magicznej Lipowej Klinice pomaga swoim małym pacjentom. Misia to wesoła siedmiolatka, która wraz z rodzicami i ukochanym pieskiem Popikiem mieszka w niewielkim miasteczku. Misia ma też niezwykły dar – rozumie mowę zwierząt. Jest to jej sekret.
Seria „Misia i jej mali pacjenci” to wzruszające, urocze i ciepłe historie, które na długo zapadną w pamięci dzieciom. Idealne do wspólnego czytania na dobranoc, a idealnym dopełnieniem tekstów są ciepłe ilustracje.
Wykorzystaj umiejętność dodawania i odejmowania, żeby wprowadzić swoje pszczoły do jak największej liczby komórek plastra miodu – powodzenia!
Gracze mają za zadanie wprowadzić swoje pszczoły do jak największej liczby komórek plastra miodu (lub w zależności od wariantu do określonej liczby komórek rozmieszczonych w określonym układzie). Pszczoły wprowadza się do komórek, prawidłowo układając działanie dodawania lub odejmowania. Im więcej pszczół gracza pracuje, tym większą liczbę słoików miodu gracz może zgromadzić. Gracz zaczyna od zbierania małych słoików, które może wymienić na duże. Wygrywa gracz, którego pszczoły wyprodukują najwięcej słoików miodu.
Co trzeba zrobić, żeby zostać superpodróżnikiem? Wystarczy poćwiczyć mnożenie i dzielenie. Zbierz pamiątki z każdego kontynentu i dowieź je do muzeum przed innymi graczami - powodzenia!
W grze na dzielenie gracze maja za zadanie przebyć 7 kontynentów i z każdego z nich zabrać po jednej pamiątce. Pamiątki zdobywa się, prawidłowo rozwiązując działanie mnożenia zapisane na planszy. Pod koniec gry wszystkie pamiątki należy dostarczyć do muzeum. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zostawi wszystkie pamiątki dotrze do ostatniego pola.
W grze na mnożenie wygrywa gracz, który pierwszy uzbiera 8 żetonów pamiątek. Pamiątki zdobywa się, poruszając się po torze w kształcie koła i rozwiązując zadania na kartach (podanie iloczynu, podanie działania do iloczynu, bitwa o żeton).
Poznaj najdłuższe rzeki, najwyższe szczyty i wodospady oraz najgłębsze i największe jeziora na różnych kontynentach. Dowiedź się, który kontynent jest najmniejszy i zobacz, jakie zwierzęta na nim żyją!
Gracze, przez 10 rund, podróżują po kontynentach i wykonują tajne misje, które mają na kartach, zdobywając w ten sposób określone żetony Lokalizacji. Uwaga! W każdej lokalizacji są tylko dwa żetony, dlatego gracze muszą wykazać się sprytem, żeby zdobyć je przed innymi.
„Kłopoty i… chomik” to kolejna część przygód Tośki Marzec – szalonej dziewczynki z niesamowitą wyobraźnią. Tym razem Tośka szaleńczo marzy o psie! Jest tylko jeden problem – mama nie chce o tym słyszeć. Dziewczynka wymyśla sprytny plan, który ma ją przekonać – przynosi do domu klasowego chomika, bo przecież chomik to wyjątkowo nudne zwierzę (zwłaszcza w porównaniu ze szczeniakiem), a opieka nad nim jest bardzo prosta (prawda?). W ten sposób pokaże, że naprawdę potrafi opiekować się zwierzętami i dostanie wymarzonego pupila! Czy dziewczynce uda się przekonać mamę do swojego pomysły? Przeczytaj koniecznie zwariowany psi-dziennik Tośki Marzec i przekonaj się sam!
Jeśli chcecie poznać fascynujące przygody Tośki i jej przyjaciół, koniecznie zajrzyjcie do tej książki! Pozycja obowiązkowa dla wszystkich dzieci lubiących szalone przygody i charyzmatycznych bohaterów, którzy w lekki i zabawny sposób opowiadają swoje zwariowane historie. Oprócz wyjątkowej opowieści książka wyposażona jest w równie ciekawe i żartobliwe rysunki – to połączenie gwarantuje, że lektura wciągnie nawet najbardziej opornych młodych czytelników!
Co zrobić, żeby ortografia nie była trudna? Piraci już to wiedzą! Wybierz się z nimi na wyprawę po morzach południowych.
W grze ortograficznej gracze mają za zadanie, poruszając się po trasie na wodach mórz południowych, zdobyć jak najwięcej dukatów, które wymienią na kryształy, a te na końcu na skrzynie ze skarbem. Dukaty zdobywa się, losując karty z zadaniami i podając brakujące litery w wyrazach z trudnościami ortograficznymi. Gracze mogą zmieniać kierunek ruchu na planszy, dzięki czemu o zwycięstwie decyduje nie tylko losowość, ale też taktyka. Gracze mogą się wyzywać na bitwy ortograficzne (gdy staną na polu bitwy).
W drugiej grze gracz ma za zadanie jak najszybciej dotrzeć do mety ze skarbem. Porusza się po torze w kształcie wiru zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Może trafiać na pola z przeszkodami (mielizny, ośmiornice) i na pola z bonusami (przyjazne wiatry).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?