Płeć: dla chłopca i dziewczynki Wiek: od 4 lat do 9 lat Oferujemy książkę z ćwiczeniami rozwijającymi uwagę, przeznaczoną dla dzieci w wieku od 4 do około 9 lat: W jej pierwszej części omówiono rozwój i właściwości uwagi u dzieci oraz czynniki mające wpływ na jej koncentrację - Informacje tam podane ułatwią rozumienie i kreatywne korzystanie z części drugiej: Część druga to ćwiczenia i zabawy wspomagające rozwój uwagi w powiązaniu z takimi procesami psychicznymi, jak: percepcja (spostrzeganie) słuchowa i wzrokowa, pamięć, wyobraźnia, myślenie i rozumowanie matematyczne. Poszczególne rozdziały łączą ćwiczenia uwagi z wymienionymi procesami psychicznymi. Książka zawiera ponad 60 zabaw, rebusów, zagadek itp. rozwijających i ćwiczących uwagę oraz jej koncentrację. Można kserować kartki z zadaniami tak, by każde dziecko miało swoją „kartę pracy” w przedszkolu czy w szkole. Można pracować z dziećmi indywidualnie (w domu) i w grupie (w klasie). Różnorodność zabaw i wzrastający stopień ich trudności (od łatwych do trudniejszych) czyni tę pozycję niezwykle przydatną także w terapii dzieci z ADHD i innymi deficytami. Każde dziecko w zabawie i poprzez zabawę w atmosferze ciepłej emocjonalnie, pozbawionej lęku, ma możliwość lepszego rozwoju i doskonalenia.
Ćwiczenia kaligraficzne Piszę po śladzie, cz. II"" przeznaczone są dla uczniów klas IV-VI oraz starszych mających trudności w opanowaniu poprawnej grafiki pisma.Na rynku edukacyjnym jest wiele ćwiczeń ćwiczących rękę piszącą. Rodzice, nauczyciele zastanawiają się, które z nich wybrać dla swoich dzieci, które się sprawdzą, będą skuteczne. Prezentowane ćwiczenia są absolutną rewelacją na rynku edukacyjnym. Podczas pracy nad nimi zostały uwzglednione wszystkie standardy i wymogi, które mają wpływ na przygotowanie dziecka do prawidłowego pisania. A oto, co wpływa na ich skuteczność:Mogą być stosowane w szkole, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych oraz w pracy z rodzicami w domu.Zawierają 109 stron liter alfabetu według kolejności ich wprowadzania w trakcie nauki szkolnej.Każda litera podzielona jest na elementy ułatwiające kształtne pisanie z zachowaniem prawidłowego kierunku. Wzory opracowanych liter oraz ich części napisane są przerywaną linią, a w końcowym etapie ćwiczenia linią ciągłą o mniej intensywnym kolorze.Zadaniem ucznia jest ćwiczenie pisania po śladzie kolejnych elementów, a następnie całych liter według zasady ciągłości pisania.Ćwiczenia są przełomową publikacją na rynku z zakresu ćwiczeń grafomotorycznych dlatego, że:- po raz pierwszy uczeń otrzymuje nie szlaczki i nie pojedyncze litery,na których ćwiczy kaligrafię i rękę piszącą - ale kompletny zestaw 109 kart do kopiowania z literami alfabetu,- ćwiczy pisząc po śladzie stopniowo - najpierw kolejne elementy danej litery,w coraz większym zakresie - aż do ćwiczenia pisania całych liter.
Opracowanie dla nauczycieli do scenariuszy. Scenariusze zawarte są pozycji "Lekcje wychowawcze. Ćwiczenia dla ucznia".
Nakład ćwiczeń dla ucznia jest wyczerpany. Opracowania nadal są w sprzedaży z uwagi na to, że wielu nauczycieli korzysta i bazuje na gotowych pomysłach zawartych w opracowaniach, nie posiłkując się ćwiczeniami dla uczniów.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?