Założeniem Ćwiczeń Matematyka, część 2, klasa 3 jest czynnościowe nauczanie matematyki: od działania na konkretach, poprzez manipulacje liczbami do działania na symbolach - liczbach we wszystkich aspektach: kardynalnym, porządkowym, miarowym.
W Ćwiczeniach znajdują się m. in.:
Zadania skorelowane z treściami podręcznika
Zasada stopniowania trudności oraz indywidualizacja
Przejrzyście opracowana monografia liczby (liczba wprowadzana w trzech aspektach)
Na dole strony "chodniczek" z poznawanych liczb
Metody czynnościowe: modelowanie zadań za pomocą różnych przedmiotów, ilustrowanie zadań na grupach dzieci i za pomocą rysunków, symulowanie zadań przy użyciu grafów, osi liczbowej
Liczne kolorowanki, gry, zabawy matematyczne i sytuacje zadaniowe
Wprowadzenie pojęć według zasady: poznaję, ćwiczę, utrwalam, sprawdzam
Atrakcyjna forma zadań ułatwiająca utrwalenie nabytych kompetencji matematycznych
Ćwiczenia zawierają cztery strony z naklejkami
Założeniem Ćwiczeń Matematyka, część 2, klasa 3 jest czynnościowe nauczanie matematyki: od działania na konkretach, poprzez manipulacje liczbami do działania na symbolach - liczbach we wszystkich aspektach: kardynalnym, porządkowym, miarowym.W Ćwiczeniach znajdują się m. in.: Zadania skorelowane z treściami podręcznika Zasada stopniowania trudności oraz indywidualizacja Przejrzyście opracowana monografia liczby (liczba wprowadzana w trzech aspektach) Na dole strony ""chodniczek"" z poznawanych liczb Metody czynnościowe: modelowanie zadań za pomocą różnych przedmiotów, ilustrowanie zadań na grupach dzieci i za pomocą rysunków, symulowanie zadań przy użyciu grafów, osi liczbowej Liczne kolorowanki, gry, zabawy matematyczne i sytuacje zadaniowe Wprowadzenie pojęć według zasady: poznaję, ćwiczę, utrwalam, sprawdzam Atrakcyjna forma zadań ułatwiająca utrwalenie nabytych kompetencji matematycznych Ćwiczenia zawierają cztery strony z naklejkami
Karty do diagnozy oceniające gotowość szkolną dziecka. Stosowane dwukrotnie na początku roku szkolnego oraz w maju. Podstawa programowa edukacji przedszkolnej nakłada na nauczycieli obowiązek przeprowadzenia diagnozy przedszkolnej każdego dziecka. Dzięki tak przeprowadzonemu badaniu nauczyciele zdobywają szereg cennych informacji, potrzebnych do stworzenia indywidualnego programu rozwoju dla tych dzieci, które tego potrzebują. Rodzice natomiast poznają stan gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole. Nasz zestaw składa się z dwóch części kart oraz segregatora.W kartach znajdują się zadania diagnostyczne, które zostały szczegółowo omówione w części dla nauczyciela oraz materiały służące do wielokrotnego użytku.Karty są ściśle skorelowane z programem komputerowym dołączonym na płycie CD, który zawiera arkusz obserwacji i jest zgodny z zaleceniami MEN.
Karty do diagnozy oceniające gotowość szkolną dziecka. Stosowane dwukrotnie na początku roku szkolnego oraz w maju. Podstawa programowa edukacji przedszkolnej nakłada na nauczycieli obowiązek przeprowadzenia diagnozy przedszkolnej każdego dziecka. Dzięki tak przeprowadzonemu badaniu nauczyciele zdobywają szereg cennych informacji, potrzebnych do stworzenia indywidualnego programu rozwoju dla tych dzieci, które tego potrzebują. Rodzice natomiast poznają stan gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole. Nasz zestaw składa się z dwóch części kart oraz segregatora.W kartach znajdują się zadania diagnostyczne, które zostały szczegółowo omówione w części dla nauczyciela oraz materiały służące do wielokrotnego użytku.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu - przewodnik praktyczny Znajdziesz w nim: porady praktyków, pomocne w sprawnym wykonywaniu nowych obowiązków, przejrzyste komentarze, dzięki którym z łatwością zrealizujesz zalecenia MEN w codziennej pracy, przykładowe arkusze IPET, PDW, ewaluacji , upraszczające procedury dokumentacji.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?