Był sobie Kosmos – niezwykła podróż aż po krańce Układu Słonecznego Rodzinna gra planszowa dla 2 do 4 osób, wiek 7+ Gra, którą masz w rękach, proponuje Ci rodzinną podróż po Układzie Słonecznym. Poznasz osiem planet głównych oraz warunki w jakich odbywają się loty kosmiczne. Dowiesz się również wielu ciekawych rzeczy o miejscach, które odwiedzisz w Kosmosie. Jeżeli będziesz tym, kto jako pierwszy wróci na Ziemię z ładownią pełną próbek badawczych z 4 planet Układu Słonecznego, odniesiesz wielkie zwycięstwo. Oczywiście przez cały czas możesz liczyć na wsparcie Mistrza, Metro oraz pozostałych bohaterów z filmu „Był sobie Kosmos“. Ale uważaj! Karzeł i Wredniak nie odpuszczają... Musisz wykazać się inteligencja i sprytem, by ich przechytrzyć.
Pierwsza Pomoc.Rodzinna gra planszowa,7+ , 2-4 graczy,Czas rozgrywki: ok. 50 minŻaden dzieciak nie lubi gdy rodzice przypominją mu o tym w jakichsytuacjach zagrożone może być jego zdrowie lub życie, czego należy unikać, lubczego nie należy robić by nie doszło do poważnego zagrożenia.Gra planszowaPierwsza pomoc budując atmosferę wspólnej zabawy w przystępny i prosty sposóbporusza problemy bezpieczeństwa dzieci i uczy zasad udzielania pierwszejpomocy.W czasie rozgrywki dziecko natrafia na sytuacje w których musisamodzielnie określić, co stanowi zagrożenie i jak się wobec niego zachować.Zdobyta w trakcie gry wiedza na temat udzielania pierwszej pomocy może sprawić,że gdy dziecko w realnym życiu natrafi na prawdziwy problem, podejmie właściwedziałanie.Czasami wystarczy zadzwonić pod 112.Dodatkowo gra uczy iprzekazuje wiedzę na temat funkcjonowania organizmu człowieka.Gra zawieraopracowaną przez WOŚP, ilustrowaną broszurę, która wyjaśnia, krok po kroku,działania jakie trzeba wykonywać w czasie udzielania pierwszejpomocy.
Bogato ilustrowana, nowocześnie wydana książka dla dzieci od 6 roku życia. Mnóstwo tu ciekawostek, zabawnych anegdot. Dzieci poznają jak zbudowany jest ludzki organizm.
Gra w ciekawy i atrakcyjny sposób uczy zasad dobrego żywienia. Co to znaczy zdrowo się odżywiać? Dlaczego powinno się jeść owoce i warzywa? Jak układać zdrowe posiłki? Ta gra odpowiada na te pytania, ale w sposób lekki poprzez zabawę. gracze komponują menu na cały dzień. Zbierają odpowiednie składniki, pokonują Głodomora, mierzą się z Łakomczuchem.
Jak funkcjonuje twój organizm? Gdzie rodzą się myśli? Jak działa serce? Dlaczego oddychasz? Jak to się dzieje, że widzisz? Co sprawia, że czujesz smaki i zapachy?
Poznasz budowę i funkcjonowanie swojego organizmu, przeczytasz mnóstwo ciekawostek i zobaczysz wspaniałe ilustracje.
Ciekawostki, zabawne anegdoty. dzieci poznają najważniejszych wynalazców w dziejach ludzkości oraz ich osiągnięcia. Książka dla dzieci od 6 roku życia.
Komiks Było sobie człowiek cz. 1 Prehistoria
Jak powstała Ziemia? Co działo się w czasach dinozaurów? Kiedy pojawili się pierwsi ludzie? Jak żyli, gdzie mieszkali, co jedli, jakich narzędzi używali? O tym wszystkim opowiada Mistrz w zupełnie nowym komiksie. Komiks dla dzieci od 5 roku życia.
Komiks Tom II. Żyzne doliny i Egipt. Dlaczego w dorzeczu rzek Tygrys i Eufrat powstało państwo Mezopotamia? Jak wznoszono piramidy w starożytnym Egipcie? Co po znaczy wędrówka ludów? To tylko część postawionych pytań na, które staramy się odpowiedzieć. Komiks dla dzieci od 5 roku życia.
Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek, anegdot i humoru miniencyklopedia dla młodszych dzieci. Dzięki niej mali czytelnicy dowiedzą się o najważniejszych momentach w dziejach ludzkości oraz poznają wybitne postaci historyczne. Książka od 6 roku życia.
Była sobie Ziemia to familijna gra planszowa z elementami quizu. To spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska. Budowanie ekologicznego miasta, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów, transakcje handlowe. Gra w ciekawy i atrakcyjny dla dziecka sposób uczy odpowiedzialności za środowisko, w którym żyjemy. Gra od 7 roku życia.
Historia świata wg Wredniaka,,Historia Świata według Wredniaka"" to gra karciana dla 3 do 6 graczy, których zadaniem jest poprawne odtworzenie losów ludzkości.Czy zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałby świat pogrążony w historycznym chaosie? Spójrzcie, Krzysztof Kolumb właśnie ubiegł Marco Polo w drodze do Chin, a Juliusz Cezar z podziwem spogląda na ostatnie sukcesy Solidarności... a to dopiero początek! Bądźcie czujni, bo to jeden z Was odpowiada za ten bałagan i planuje kolejne działania.Czy wspólnymi siłami zdołacie go powstrzymać?
Nowa gra z serii "Było sobie życie". Celem gry jest rekonstrukcja schematu trzech z dwudziestu czterech wielkich odkryć, które zmieniły świat. Zwycięzcą zostaje gracz, który dokona rekonstrukcji jako pierwszy i zdobędzie trzy żetony Eureka . Uwaga! zabawę rozpoczyna zawsze najstarszy gracz....
Seria puzzli dla dzieci z cyklu Było sobie to świetna zabawa ucząca koncentracji, kształtująca spostrzegawczość i umiejętności manualne dziecka. Dodatkowo na odwrocie każdego pudełka znajdują się przedmioty i postaci z filmu opisane w taki sposób, aby dziecko mogło dopasować je do układanego obrazka, pogłębiając przy okazji swoją wiedzę na temat ludzkiego organizmu, historii lub geografii. Dla utrwalenia zdobytej wiedzy w każdym pudełku znajduje się również płyta DVD z dwoma odcinkami serii Było sobie... Wymiary układanki: 41 x 28,5 cm.
Seria puzzli dla dzieci z cyklu Było sobie to świetna zabawa ucząca koncentracji, kształtująca spostrzegawczość i umiejętności manualne dziecka. Dodatkowo na odwrocie każdego pudełka znajdują się przedmioty i postaci z filmu opisane w taki sposób, aby dziecko mogło dopasować je do układanego obrazka, pogłębiając przy okazji swoją wiedzę na temat ludzkiego organizmu, historii lub geografii. Dla utrwalenia zdobytej wiedzy w każdym pudełku znajduje się również płyta DVD z dwoma odcinkami serii Było sobie... Wymiary układanki: 41 x 28,5 cm.
Edukacyjna gra planszowa Było sobie życie to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę. Musisz jak najszybciej zebrać 7 żetonów z wizerunkiem Hemo.Żeby tego dokonać:odpowiadaj poprawnie na pytania,broń się przed atakami wirusa,wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa,nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech.Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością.Iilość graczy 2-4. Czas rozgrywki: 45-60 min.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?