Poznaj Tusię w nowej odsłonie! Ten interaktywny królik to idealna zabawka dla dziewczynki. Tusia, chodzący królik, nie tylko kica i radośnie porusza uszkami, gdy ją pogłaszczesz, ale także wydaje przyjazne dźwięki, które z pewnością wywołają uśmiech na twarzy Twojego dziecka.W nowej wersji Tusia zachwyca zmienionym wyglądem: jej miękkie, beżowe futerko jest teraz jeszcze bardziej przyjemne w dotyku, a zielone oczy nadają jej niepowtarzalnego uroku.Dodatkowo w opakowaniu znajduje się różowa kokardka, którą można założyć jako gumkę do włosów. T wspaniały dodatek, który sprawi, że każda mała dziewczynka poczuje się wyjątkowo.Tusia, interaktywny królik, to nie tylko zabawka, ale także uroczy towarzysz zabaw, który przyniesie mnóstwo radości i uśmiechu.Zawartość opakowania:1 królik interaktywny1 gumka kokardka do włosów1 instrukcja obsługi
Emma - lalka, która mówiąc, naprawdę porusza ustami!Poznajcie Emmę, interaktywną lalkę, która uczy się mówić!Aby ją tego nauczyć, musisz z nią rozmawiać jak najczęściej, wtedy ona będzie powtarzać nowe słowa i poznawać je.Po kilku powtórzeniach i pochwałach, Emma przejdzie na wyższy etap nauki!Lalka potrafi wymawiać ponad 150 słów i zwrotów, ruszając przy tym usteczkami. Umie również ruszać główką i śmiać się, gdy się ją połaskocze po brzuszku.Natomiast gdy przyłoży się do ucha jej smartfon, zadzwoni do mamy, taty, babci lub dziadka!Zawartość opakowania:Lalka Emma ubrana wróżowo-białe śpioszki,smarfton,dwie różne naklejki na smarfton.Produkt wymaga 4 baterii AA.Baterie zawarte w zestawie służą wyłącznie do celów demonstracyjnych.
Fire Quest – na tropie przygody to idealna gra dla wszystkich kreatywnych i aktywnych fizycznie małych poszukiwaczy przygód!
Poczuj klimat Indiana Jones! utrzymaj światło pochodni i wykonaj wszystkie zadania! stwórz własny scenariusz przygody!
Zapal pochodnię. Kolor płomienia wskaże kolejność zadań.
Czeka Cię 5 ekscytujących zadań oznaczonych kolorami płomienia pochodni:
Niebieski: SPACER PO LINIE - podążaj wraz z pochodnią wzdłuż linii.
Żółty: BIEG PRZEZ LAWĘ - przejdź wyznaczoną przez kafle trasę.
Czerwony: TAJEMNE PRZEJŚCIE - przełóż pochodnię przez obręcze.
Zielony: MISJA SPECJALNA - wykonaj przedstawioną na jednej z kart wyzwań akcję.
Różowy: TOR PRZESZKÓD - omiń przeszkodę (np. przejdź pod stołem).
Na wykonanie każdego zadania masz 30 sekund odmierzanych przez licznik czasu w pochodni.
Elektroniczna pochodnia posiada czujnik ruchu. Kiedy wykonujesz zadanie, trzymaj pochodnię pionowo – tak, by nie upuścić płomienia. Jeśli upuścisz płomień, zaczynasz grę od początku.
Zwycięzcą zostaje gracz, który w najkrótszym czasie wykona wszystkie zadania.
Zawartość: 1 elektroniczna pochodnia z licznikiem czasu i czujnikiem ruchu, 1 płomień pochodni, 5 zielonych kart do wyzwania MISJA SPECJALNA, 1 niebieska linka zakończona 2 klipsami do wyzwania SPACER PO LINIE, 3 czerwone obręcze z 3 zaciskami, 4 żółte karty do wyzwania BIEG PRZEZ LAWĘ, 5 różnokolorowych punktów kontrolnych, instrukcja gry.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?