Worek na gimnastkę, wykonany z poliestru, posiada szybkozłączki. Ściągany sznurkami. Bardzo pojemny i wytrzymały. Na worku jest estetyczna grafika z serii Minnie Mouse. Idealny na obuwie, na wf, zajęcia sportowe, basen. Posiada elementy odblaskowe.
Na jednym blistrze znajduje się gumka wyjątkowo giętka i miękka. Nie pęka, nie twardnieje, nie brudzi się. Temperówka posiada ostrze z stali nierdzewnej. Na etykiecie znajdują się ulubieni bohaterzy z serii Jurrasic Park.
Mix wzorów, towar wysyłany losowo.NAKLEJKI NA ZESZYTY - na każdej naklejce miejsce na wpisanie imienia, nazwiska i klasy. Wysokość: 23 cm; szerokość: 9 cm cm. Dwa arkusze z naklejkami w opakowaniu, na każdym 10 szt. naklejek
Gra pamięciowa ,,PRZYSŁOWIA"" Przysłowia towarzyszą nam od zarania dziejów. Wyrażają mądrość, naukę, przestrogę. Jeśli chcesz nauczyć się przysłów- zgodnie z powiedzeniem ""przysłowia mądrością narodów"" ta gra Ci w tym pomoże. Jeśli myślisz, że znasz je wszystkie... Sprawdź się w naszej grze! Zawartość opakowania: 72 krążki: . 36 krążków z rewersem czerwonym . 36 krążków z rewersem niebieskim instrukcja A5
Skrócone opisy poszczególnych modułów znajdują się przy odpowiadających im ikonkach. Wejście do odpowiedniego modułu odbywa się poprzez najechanie na ikonkę myszką (moduł zostaje podświetlony) i zatwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie.
Przedstawiona wersja oprogramowania IKTP (Interaktywny kurs treningu pamięci) zawiera 7 modułów z ćwiczeniami oznaczonymi odpowiednimi ikonkami oraz 1 modułu Wyjście służącego zakończeniu gry i opuszczeniu programu, oznaczonego ikonką otwartych drzwi. Skrócone opisy poszczególnych modułów znajdują się przy odpowiadających im ikonkach. Wejście do odpowiedniego modułu odbywa się poprzez najechanie na ikonkę myszką (moduł zostaje podświetlony) i zatwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie.
Moduł Losowanie pozwala na ćwiczenie zapamiętywania serii cyfr i liczb. Zarówno arabskich, jak i rzymskich. jedno, dwu, lub trzycyfrowych.
Moduł Pary to inny rodzaj znanej wszystkim planszowej gry MEMORY.
Moduł Refleks mierzy czas reakcji uczestnika zabawy. Dzięki niemu można wyćwiczyć i poprawić koordynację wzrokowo - ruchową i tym samy refleks.
Moduł Slajdy składa się z dwóch niezależnych ćwiczeń. Slajdów spostrzeżeniowych, gdzie w określonym czasie musimy dostrzec i wyłapać maksymalnie dużo szczegółów charakterystycznych dla slajdu oraz slajdów porównawczych. W przypadku drugiego rodzaju slajdów musimy umieć w wyobraźni i pamięci dostrzec różnice pomiędzy dwoma bardzo podobnymi slajdami.
Moduł Teksty służy rozwijaniu pamięci słuchowej. Dokonujemy wyboru spośród kilkunastu tekstów uważnie słuchając lektora. Teksty celowo naszpikowane zostały trudnymi nazwami,. dużą ilością liczb.
Moduł Test PK. Literki PK oznaczają Pamięć Krótkoterminową. W zaprezentowanym module możemy sprawdzić na ile mamy pojemy ten rodzaj pamięci.
Moduł Liczydło to program w którym łączy się refleks, koncentracja uwagi i matematyka. W dość krótkim czasie musimy umieć zliczyć szybko pojawiające się elementy pamiętając by sumować każdy obrazek oddzielnie.
Przedstawiona wersja oprogramowania "Zabawy z Pamięcią" zawiera 7 modułów z ćwiczeniami oznaczonymi odpowiednimi ikonkami oraz ikonki otwartych drzwi Wyjście służącej zakończeniu gry i opuszczeniu programu. Skrócone opisy poszczególnych modułów znajdują się przy odpowiadających im ikonkach umieszczonych na klockach. Wejście do odpowiedniego modułu odbywa się poprzez najechanie na ikonkę myszką (moduł zostaje podświetlony) i zatwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie.
Moduł Losowanie pozwala na ćwiczenie zapamiętywania serii cyfr i liczb. Zarówno arabskich, jak i rzymskich. jedno, dwu lub trzycyfrowych. Możemy zapamiętywać serie wyświetlając je pojedynczo, podwójnie, a nawet potrójnie.
Moduł Pary to inny rodzaj znanej wszystkim planszowej gry MEMORY. Zadaniem użytkownika jest wskazanie na planszy dwóch identycznych obiektów. Mogą to być zdjęcia przedstawiające różne miejsca, postaci, sytuacje, mogą to być także kolory. Zabawa może rozgrywać się na planszy 4x4, 6x6, a nawet 8x8 pól.
Moduł Refleks mierzy czas reakcji uczestnika zabawy. Dzięki niemu można wyćwiczyć i poprawić koordynację wzrokowo - ruchową i tym samy refleks. Ćwiczenie polega na reagowaniu na pojawiające się obrazki odpowiednimi klawiszami, które wcześniej są losowo im przypisane. W ćwiczeniu używamy minimum dwóch, a maksimum sześciu klawiszy.
Moduł Slajdy składa się z dwóch niezależnych ćwiczeń. Slajdów spostrzeżeniowych, gdzie w określonym czasie musimy dostrzec i wyłapać maksymalnie dużo szczegółów charakterystycznych dla slajdu oraz slajdów porównawczych. W przypadku drugiego rodzaju slajdów musimy umieć w wyobraźni i pamięci dostrzec różnice pomiędzy dwoma bardzo podobnymi slajdami.
Moduł Teksty służy rozwijaniu pamięci słuchowej. Dokonujemy wyboru spośród kilkunastu tekstów uważnie słuchając lektora. Teksty celowo naszpikowane zostały trudnymi nazwami, dużą ilością liczb itp. Aby się ich przyjemniej słuchało zawierają troszkę humoru - nieraz czarnego. Użytkownik wybierając wersję łatwą, średnią czy trudną decyduje o rodzaju pytań jakie będą mu zadawane po wysłuchaniu tekstu.
Moduł Test PK. Literki PK oznaczają Pamięć Krótkoterminową. W zaprezentowanym module możemy sprawdzić na ile mamy pojemny ten rodzaj pamięci. Ćwiczenie polega na zapamiętaniu rozszerzającego się ciągu liczb, liter lub pomieszanych znaków graficznych w dość krótkim czasie. Do wyboru różne stopnie trudności.
Moduł Liczydło to program w którym łączy się refleks, koncentracja uwagi i matematyka. W dość krótkim czasie musimy umieć zliczyć szybko pojawiające się elementy pamiętając ,by sumować każdy obrazek oddzielnie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?