ALE PARY - Świąteczne to szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami w świątecznym klimacie. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. Gra jest dobrym treningiem analizy wzrokowej, umiejętności dostrzegania i rozróżniania szczegółów.
1) Karty - 31 szt.
2) Instrukcja
Ale Pary - Na alarm to szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiające elementy związane z pracą służb publicznych czyli policji, pogotowia oraz straży pożarnej. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. Zawartość: Karty koła - 31 sztuk.Instrukcja.
Magnesiaki Małe Litery to zestaw tematycznych obrazków, powleczonych magnetyczną folią na odwrocie. Dzięki temu obrazki można układać nie tylko na stole lub podłodze, można je również ustawiać na pionowej ścianie lodówki lub innych metalowych płaszczyznach. Serię wyróżnia przede wszystkim bardzo ładna grafika, duże rozmiary, oraz gruba tektura, pozwalająca dzieciom na łatwy chwyt. Strona z obrazkiem powleczona została folią, aby łatwo było je czyścićZawartość opakowania56 kolorowych literek z magnesem
Czy masz zabawna twarz i potrafisz robić Miny jak cytryny? Twórz grymasy w sposób pokazany na kartach i pozwól innym znaleźć właściwą minę.Pamiętaj, by robić to z powaga godna dobrego komika. Zdobywaj punkty dzięki strojeniu min i świetnej zabawie!Zawartość opakowaniaCzerwone karty - 55 szt., Niebieskie karty - 55 szt., Klepsydra - 1 szt., Notes - 1 szt., Instrukcja
Uwaga! Gotowi? Do startu... Start ! Oto ""E-Motionz"" ultradynamiczna gra planszowa dla każdego. Nie ważne, ile masz lat, nie ważne jaką wiedzą dysponujesz, wszyscy mają równe szanse. W tym szalonym wyscigu wygra ten, kto ma bystre oko i prędkie dłonie.Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzieki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zagraj i przekonaj się, jak szybka i emocjonująca może być gra planszowa. Przed nami prawdziwy emocjonalny rollercoaster i dużo śmiechu!Wersja exclusive - nawet do 6 graczy!
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. W tej grze to gracze są autorami wszystkich pytań!
Zawartość pudełka: plansza, Gorący Ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, bączek, instrukcja.
2-8 graczy
Wiek: 8+
"Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na metę będzie miał najwięcej motyli.
Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 4 pionki, kostka do gry, 20 żetonów, instrukcja.
2-4 graczy
Wiek: 4+
Zepsuta pralka. Jak zabrać się do jej przedstawienia? Czy pokażesz wirowanie gestami i mową ciała? A może będziesz musiał zaśpiewać opis tego hasła? Czy Twój czarujący baryton wywoła salwy śmiechu wśród zgadujących? Czy zamaszyste ruchy biodrami sprowokują chichot u rywali?Nie Śmiej Się jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.Wersja familijna gry to jeszcze więcej wspaniałej zabawy dla całej rodziny. Dzięki większej planszy oraz aż 12 pionkom możesz grać w większym, rodzinnym gronie. Zawrotna ilość aż 660 haseł to jeszcze więcej wspólnej zabawy.Zawartość opakowaniaPlansza do gry 1 sztuka, Tarcza losująca ze wskazówką 1 sztuka, Kolorowa kostka 1 sztuka, Karty Haseł 165 sztuk Pionki 12 sztuk, Klepsydra 1 sztuka, Nos Klauna 1 sztuka, Instrukcja
Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawiona na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonującą zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia. Zawartość pudełka: 72 tabliczki z liczbami, 40 tabliczek znaków, 55 kart liczb, worek, klepsydra, instrukcja.
"Scriba Junior" to gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Pierwszy wariant gry skierowany jest do najmłodszych dzieci (od 5 lat), które z udziałem i pomocą partnerów umiejących czytać poznają w trakcie zabawy alfabet i same stopniowo ćwiczą czytanie. Drugi wariant Scriby Junior adresowany jest do dzieci starszych. Proste zasady, a jednocześnie ogromna różnorodność możliwych sytuacji (wymyślanych i układanych słów) czynią grę bardzo atrakcyjną i emocjonującą. Dzieci rywalizując ze sobą podczas gry uczą się nowych słów, ich poprawnej pisowni, ćwiczą wyobraźnię i koncentrację, poznają zasady krzyżówki słownej.
Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 106 tabliczek z literami, 2 tabliczki puste, 45 okrągłych żetonów, notes do zapisu punktacji, długopis, worek z tkaniny, instrukcja.
5+
2-4 graczy
Jaś i Małgosia- to prosta gra planszowa dla najmłodszych, której zasady oparte są na bajce o tym samym tytule. Dodatkowo w komplecie znajdziemy bogato ilustrowaną książeczkę, którą można poczytać przed rozpoczęciem rozgrywki. Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat.
Super zabawa, a w niej:
- rysowanie
- myślenie i kojarzenie
- spostrzegawczość
- ćwiczenie zręczności.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci powyżej lat 4.
Skojarzenia"" - znakomita zabawka edukacyjna dla najmłodszych. W skład zabawki wchodzi 12 plansz z rysunkami dotyczącymi różnych dziedzin. Rysunki z każdej planszy należy odpowiednio skojarzyć ze sobą parami. Po naciśnięciu właściwej pary punktów znajdujących się przy rysunkach zapali się dioda w górnym rogu pudełka. Ta zabawa daje dzieciom wiele satysfakcji, jednocześnie uczy, rozwija spostrzegawczość i koncentrację.
Gra oparta jest na prostych zasadach, a zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy dotrze do centralnego pola planszy. W wyźcigu do celu towarzyszy graczom wiele emocji, ale jednoczeźnie gra uczy i utrwala wiadomoźci związane z okreźlaniem czasu na podstawie tarczy zegara. W pierwszym, łatwiejszym wariancie gry dzieci poznają sposób okreźlania czasu w trzech różnych formach zapisu: w postaci zapisu cyframi, w postaci zapisu słownego, w postaci okreźlenia czasu za pomocą wskazówek zegara. Drugi, trudniejszy wariant gry przeznaczony jest dla dzieci, które źznają się na zegarzeź. W tym wariancie mogą udoskonalić sobie technikę okreźlania czasu, a zwycięzcą zostanie ten, kto bezbłędnie potrafi okreźlić godzinę w przyszłoźci i przeszłoźci. PUDEŁKO ZAWIERA: * plansza do gry * 2 tarcze zegarowe * 30 kart Czasu * 1 kostka do gry * 4 pionki * 30 żetonów
Zabawka dydaktyczna polegająca na właściwym ułożeniu kart tak, aby powstała logiczna historyjka. Zabawka uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślania, doskonali umiejętność wypowiadania się i układania opowiadań, rozwija wyobraźnię, spostrzegawczość i analizę wzrokową. Zawartość: 40 obrazków (20 planszy), instrukcja.
"Mały Konstruktor" to zabawka do samodzielnego montażu. Każdy model składa się z różnej wielkości i kształtów elementów metalowych, a także jest wzbogacony kolorowymi elementami z tworzyw sztucznych. Zestaw wyposażony jest w narzędzia, którymi można skręcić i rozkręcić pojazd. Elementy zestawów można ze sobą łączyć tworząc własne konstrukcje. Zabawki z tej serii rozwijają zdolności manualne, wyobraźnię przestrzenną, umiejętności techniczne i cierpliwość oraz pomagają kształtować proces zapamiętywania. To idealna zabawka dla przyszłych inżynierów i nie tylko.
Pomnażaj swój majątek i walcz o wpływy budując tartaki i kopalnie.Zajmuj majątki przeciwników i plądruj ich miasta aby zdobyć przewagę. Pokaż, że jesteś lepszym strategiem i gospodarzem niż Twoi przeciwnicy i zdobądź zamek i koronę.
Produkt to 8 dwustronnych tabliczek z grubej i sztywnej tektury. Na każdym z 16 obrazków przedstawione zostało zwierzątko w uproszczonej syntetycznej stylistyce, ale z użyciem optymalnej gry kształtów i różnic kolorystycznych. Tak dobrana forma ilustracji znakomicie nadaje się do zabawy, w której dziecko powyżej pierwszego roku życia może rozwijać swą spostrzegawczość i percepcję wzrokową.
Zabawka składa się z 24 tablic, które w trakcie zabawy dobiera się kolejno parami podobnych do siebie ilustracji.. Zabawa polega na tym, by obserwując każdy obrazek wybranej pary znaleźć 3 szczegóły różniące obie ilustracje.
Prosta edukacyjna gra dla najmłodszych i nie tylko. Wymaga od uczestników by jak najlepiej zapamiętywać położenie odkrywanych i zakrywanych obrazków. Dzieci grając w Pamięć ćwiczą swą spostrzegawczość, koncentrację, umiejętność skojarzeń i pamięć. Gra zapewnia dużo wesołej zabawy i dobry wysiłek umysłowy.
Wiek graczy: 3+
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?