"Mały Konstruktor" to zabawka do samodzielnego montażu. Każdy model składa się z różnej wielkości i kształtów elementów metalowych, a także jest wzbogacony kolorowymi elementami z tworzyw sztucznych. Zestaw wyposażony jest w narzędzia, którymi można skręcić i rozkręcić pojazd. Elementy zestawów można ze sobą łączyć tworząc własne konstrukcje. Zabawki z tej serii rozwijają zdolności manualne, wyobraźnię przestrzenną, umiejętności techniczne i cierpliwość oraz pomagają kształtować proces zapamiętywania. To idealna zabawka dla przyszłych inżynierów i nie tylko.
Pomnażaj swój majątek i walcz o wpływy budując tartaki i kopalnie.Zajmuj majątki przeciwników i plądruj ich miasta aby zdobyć przewagę. Pokaż, że jesteś lepszym strategiem i gospodarzem niż Twoi przeciwnicy i zdobądź zamek i koronę.
Zabawka składa się z 24 tablic, które w trakcie zabawy dobiera się kolejno parami podobnych do siebie ilustracji.. Zabawa polega na tym, by obserwując każdy obrazek wybranej pary znaleźć 3 szczegóły różniące obie ilustracje.
Karty zgadywanki to 16 dwustronnych kart zawierających 32 obrazkowe zagadki. Karty są przeznaczone do wspólnej zabawy dziecka z opiekunem, który czyta pytanie do oglądanego przez dziecko obrazka. Wspólna zabawa wiele uczy i wyjaśnia, jest dla dziecka dobrym bodźcem do umysłowego wysiłku.
Dla dzieci w wieku od 2 lat.
Prosta edukacyjna gra dla najmłodszych i nie tylko. Wymaga od uczestników by jak najlepiej zapamiętywać położenie odkrywanych i zakrywanych obrazków. Dzieci grając w Pamięć ćwiczą swą spostrzegawczość, koncentrację, umiejętność skojarzeń i pamięć. Gra zapewnia dużo wesołej zabawy i dobry wysiłek umysłowy.
Wiek graczy: 3+
Ultradynamiczna gra planszowa!
Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle.
Zawartość:
plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja.
2-3 graczy
Wiek: 7+
Ultradynamiczna gra planszowa!
Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle.
Zawartość:
plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja.
2-4 graczy
Wiek: 7+
Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle.
Pozytywne emocje i dużo śmiechu podczas rozgrywki są gwarantowane.
Zawartość pudełka:
plansza, kostki z emocjami - 60 sztuk, żetony określające ruch - 6 sztuk, karty - 110 sztuk, pionki, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja.
2-6 graczy
Wiek: 7+
Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca.
Zawartość:
plansza
pionki 8 sztuk
karty z pytaniami 165 sztuk
karty odpowiedzi 40 sztuk
żetony do obstawiania 24 sztuki
tarcza losująca
instrukcja
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 3-8
Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie.
Zawartość:
plansza
pionki
dwustroone karty z pytaniami
karty odpowiedzi
żetony do obstawiania
kamień celtycki
instrukcja
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 3-4
Ultradynamiczna gra planszowa!
Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle.
Zawartość:
plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja.
2-5 graczy
Wiek: 7+
Gdybyś był… to przezabawna lekka gra towarzyska, w której nie potrzebujesz szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musisz tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Co zadecyduje o Twojej odpowiedzi? Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami?
Zawartość:
plansza
pionki 8 sztuk
dwustronne karty z pytaniami 110 sztuk
karty odpowiedzi 40 sztuk
żetony do obstawiania 24 sztuki
kamień celtycki
instrukcja
Wiek graczy: 12+
Liczba graczy: 3-8
Zestaw gier i zabaw edukacyjnych, których tematem przewodnim jest Polska. Łatwa forma zdobywania
i przyswajania wiedzy z zakresu historii, geografii, przyrody i zwyczajów narodowych. Wiedza potrzebna
do przeprowadzenia rozgrywki zawarta jest w załączonym do zestawu folderze. Wiadomości o Polsce
uzupełniają dwie plansze składane z dwustronnych puzzli, przedstawiające mapy Polski z podziałem na
województwa, z zaznaczeniem ich stolic, prezentacją strojów ludowych i przedstawieniem najciekawszych
obiektów i miejsc na terenie naszego kraju. Zawartość zestawu „Poznaj Polskę” jest różnorodna i uniwersalna
– skierowana zarówno do najmłodszych, jak i do dorosłych.
Zestaw zawiera kilka gier – planszówkę, quiz historyczny, grę „Pamięć” oraz „Piotruś”.
"Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na metę będzie miał najwięcej motyli.
Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 4 pionki, kostka do gry, 20 żetonów, instrukcja.
2-4 graczy
Wiek: 4+
Towarzyska gra planszowa, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zdołać zachować powagę. Czy zdołasz nie roześmiać się jako pierwszy?
Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawiona na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonującą zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia. Zawartość pudełka: 72 tabliczki z liczbami, 40 tabliczek znaków, 55 kart liczb, worek, klepsydra, instrukcja.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.Zawartość pudełka: plansza, Gorący Ziemniak, 220 kart pytań, 12 pionków, duży bączek, mały bączek, dysk, instrukcja.
Smoki opuszczając swoje kryjówki starają się dotrzeć jak najszybciej do domu. Droga nie jest jednak bezpieczna. W każdej chwili może pojawić się groźny rycerz. Wówczas ratunkiem jest tylko ucieczka. Kto pierwszy zdoła przeprowadzić gromadkę swoich smoków do ich domu, ten zostaje zwycięzcą.
Zawartość pudełka: plansza, 16 pionków smoki, 4 pionki rycerze, kostka liczbowa, kostka kolorowa, instrukcja.
5+
2-4 graczy
"Scriba Junior" to gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Pierwszy wariant gry skierowany jest do najmłodszych dzieci (od 5 lat), które z udziałem i pomocą partnerów umiejących czytać poznają w trakcie zabawy alfabet i same stopniowo ćwiczą czytanie. Drugi wariant Scriby Junior adresowany jest do dzieci starszych. Proste zasady, a jednocześnie ogromna różnorodność możliwych sytuacji (wymyślanych i układanych słów) czynią grę bardzo atrakcyjną i emocjonującą. Dzieci rywalizując ze sobą podczas gry uczą się nowych słów, ich poprawnej pisowni, ćwiczą wyobraźnię i koncentrację, poznają zasady krzyżówki słownej.
Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 106 tabliczek z literami, 2 tabliczki puste, 45 okrągłych żetonów, notes do zapisu punktacji, długopis, worek z tkaniny, instrukcja.
5+
2-4 graczy
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?