Wybij się
Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo
-
Autor: Gary Vaynerchuk
- ISBN: 9788362195176
- EAN: 9788362195176
- Oprawa: Twarda z obwolutą
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 14.0x21.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 144
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,51złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo
Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć z robienia tego, co kochasz. W Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo Gary Vaynerchuk pokazuje, jak wykorzystywać potęgę Internetu do zamiany hobby w prawdziwy biznes. Przez wiele lat rozwijał rodzinny sklep z winami i uczynił z niego czołowy biznes w kraju. Jednak pewnego razu włączył kamerę i dzięki sekretnym chwytom, które zdradza w tej książce, zmienił swoje życie i zaczął wyrabiać sobie osobistą markę, która posiada ogromny potencjał do zarobienia pieniędzy. Pod koniec książki czytelnik potrafi panować nad mocą Internetu, dzięki której jego marzenia stają się rzeczywistością. Wybij się! stanowi przedstawioną w punktach instrukcję obsługi nowoczesnego biznesu.
Gry Vaynerchuk należy do przedsiębiorców, którzy odkryli sekret łączenia pasji z biznesem. Zawsze jest zabawny i inspirujący. Jesteś sobie winien lekturę tej książki!
Tony Hsieh, dyrektor generalny zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście
Gary to siła natury. Każdego porusza jego troskliwość i szczera pasja. Swoim rozeznaniem w serwisach społecznościowych i swoim przesłaniem idealnie trafił w czas.
Tony Robbins, autor Obudź w sobie olbrzyma
Gary V. wybił się po mistrzowsku. Pożycz, wyżebraj, ukradnij tę książkę, żeby poznać techniki, które pomogły mu rozkręcić biznes wart 60 milionów dolarów i zrobić to na własnych zasadach.
Tim Ferriss, autor 4-godzinny tydzień pracy - nr 1 na liście bestsellerów “New York Timesa”.
Gary Vaynerchuk stał się chodzącym, gadającym (i to jak!), twitterującym i surfującym przykładem na to, że jeśli wierzysz w to, co robisz, i bawisz się tym, to twoje życie zyskuje pod każdym względem. Z nikim tak bardzo nie lubię gadać o sporcie, winie i… życiu.
Scott Simon, prowadzący program Wekkend Edition Saturday w radiu NPR
Gary to pierwsza osoba, która przekonała mnie, jak ważna jest otwartość i własna marka. Mówił o tym wiele miesięcy wcześniej niż inni. On zawsze jest krok do przodu.
Kevin Rose, założyciel digg.com
Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić!
www.garyvaynerchuk.com
Gry Vaynerchuk należy do przedsiębiorców, którzy odkryli sekret łączenia pasji z biznesem. Zawsze jest zabawny i inspirujący. Jesteś sobie winien lekturę tej książki!
Tony Hsieh, dyrektor generalny zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście
Gary to siła natury. Każdego porusza jego troskliwość i szczera pasja. Swoim rozeznaniem w serwisach społecznościowych i swoim przesłaniem idealnie trafił w czas.
Tony Robbins, autor Obudź w sobie olbrzyma
Gary V. wybił się po mistrzowsku. Pożycz, wyżebraj, ukradnij tę książkę, żeby poznać techniki, które pomogły mu rozkręcić biznes wart 60 milionów dolarów i zrobić to na własnych zasadach.
Tim Ferriss, autor 4-godzinny tydzień pracy - nr 1 na liście bestsellerów “New York Timesa”.
Gary Vaynerchuk stał się chodzącym, gadającym (i to jak!), twitterującym i surfującym przykładem na to, że jeśli wierzysz w to, co robisz, i bawisz się tym, to twoje życie zyskuje pod każdym względem. Z nikim tak bardzo nie lubię gadać o sporcie, winie i… życiu.
Scott Simon, prowadzący program Wekkend Edition Saturday w radiu NPR
Gary to pierwsza osoba, która przekonała mnie, jak ważna jest otwartość i własna marka. Mówił o tym wiele miesięcy wcześniej niż inni. On zawsze jest krok do przodu.
Kevin Rose, założyciel digg.com
Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić!
www.garyvaynerchuk.com