Wszystko ma markę - ODNAJDŹ SWOJĄ!
Personal branding - o świadomym kreowaniu wizerunku w zgodzie ze sobą
-
Autor: Anna Kowal-Orczykowska
- ISBN: 9788381024709
- EAN: 9788381024709
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 236x168 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 238
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,09złCena detaliczna: 74,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,03 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Kreowanie wizerunku może stanowić rodzaj wciskania się w za mała kreację, szytą nie na nasz rozmiar, lub dawać poczucie, że to, co mamy na sobie, jest o wiele za duże jak na nasze możliwości lub potrzeby. Jak sprawić, by owa kreacja była komfortowa i idealnie dopasowana?
Niniejsza pozycja jest próbą ujęcia zagadnienia, jakim jest personal branding, w kontekście zintegrowanej wiedzy z zakresu nauk społecznych i humanistycznych. Zaaplikowane do dynamicznego i turbulentnego świata wolnorynkowego biznesu pomoże Czytelnikowi stawić czoła wyzwaniu kreowania rozpoznawalnej, silnej, wiarygodnej i spójnej marki osobistej.
Książka jest przewodnikiem dla wszystkich chcących poznać narzędzia wpływu, a także poszukujących odpowiedzi na pytania kim jestem?"", kim chcę być w tym świecie permanentnej zmiany?"" oraz jak osiągać określone cele?"".
Strukturę książki wyznaczają pytania - klucze:
Co to jest własna marka?
Kto ci pomoże?
Kim jesteś?
Jak to się robi?
Dlaczego musisz być fair?
Niniejsza pozycja jest próbą ujęcia zagadnienia, jakim jest personal branding, w kontekście zintegrowanej wiedzy z zakresu nauk społecznych i humanistycznych. Zaaplikowane do dynamicznego i turbulentnego świata wolnorynkowego biznesu pomoże Czytelnikowi stawić czoła wyzwaniu kreowania rozpoznawalnej, silnej, wiarygodnej i spójnej marki osobistej.
Książka jest przewodnikiem dla wszystkich chcących poznać narzędzia wpływu, a także poszukujących odpowiedzi na pytania kim jestem?"", kim chcę być w tym świecie permanentnej zmiany?"" oraz jak osiągać określone cele?"".
Strukturę książki wyznaczają pytania - klucze:
Co to jest własna marka?
Kto ci pomoże?
Kim jesteś?
Jak to się robi?
Dlaczego musisz być fair?