Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
-
Autor: Łaszkiewicz Anna
- ISBN: 9788381420839
- EAN: 9788381420839
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,43złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,43 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon¬sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.