Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku
- ISBN: 9788377846001
- EAN: 9788377846001
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: UMCS
- Format: 23.9x17.0
- Język: polski
- Liczba stron: 242
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
30,71złCena detaliczna: 35,70 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71 zł
x
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).