Współczesne media - media multimodalne T. 2
- ISBN: 9788322790847
- EAN: 9788322790847
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: UMCS
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 212
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,04złCena detaliczna: 35,70 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,04 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań. Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.
Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka