KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 1

Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 1

  • Autor: Akram Sara
  • ISBN: 9788322798195
  • EAN: 9788322798195
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: UMCS
  • Format: 172x290 mm
  • Język: polski
  • Seria: WSPÓŁCZESNE MEDIA
  • Liczba stron: 234
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
  • Brak ocen
  • 39,75
     zł
    Cena detaliczna:  46,20 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,13
x
x
Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji. Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnych typów dziennikarstwa, poziomów komunikowania i form medialnego przekazu. Jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych typowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie z pewnością wykorzystywana przez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą. Z recenzji dr hab. Katarzyny Drąg
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj