
Wskazuję nazywam rozumiem Część 2
Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
- ISBN: 978-83-8080-156-1
- EAN: 9788380801561
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Harmonia
- Format: 305x215x20mm
- Język: polski
- Liczba stron: 42
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
24,75złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,75 zł
x
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych. W teczce znajduje się:
- zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach);
- zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).
Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
- zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach);
- zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).
Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.