
Wskazuję, nazywam, rozumiem cz. 3
Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
- ISBN: 978-83-8080-157-8
- EAN: 9788380801578
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Harmonia
- Format: 303x215x18mm
- Język: polski
- Liczba stron: 53
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
34,03złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,03 zł
x
Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się:
instrukcja (przykłady ćwiczeń);
36 kart z fotografiami miejsc;
4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
spis miejsc i postaci.
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.