Wskazuję, nazywam, rozumiem cz.1
Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania
- ISBN: 978-83-8080-155-4
- EAN: 9788380801554
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Harmonia
- Format: 305x215x12mm
- Język: polski
- Liczba stron: 21
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,72złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,72 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.
W teczce znajduje się:
- książka z przykładami ćwiczeń
- zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć)
Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na codzień. Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
W teczce znajduje się:
- książka z przykładami ćwiczeń
- zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć)
Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na codzień. Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.