Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje...
-
Autor: Rosa Grażyna
- ISBN: 9788379726066
- EAN: 9788379726066
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Format: 172x246 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 174
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,68złCena detaliczna: 58,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,39 zł
Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i działań marketingowych ukierunkowanych na kształtowanie potrzeb i preferencji nabywców dóbr i usług. Znaczenie transportu w gospodarce stale roś[1]nie w związku z takimi zjawiskami, jak: globalizacja, specjalizacja i podział pracy, masowa konsumpcja, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów, cyfryzacja społeczeństwa, zmiany formy sprzedaży oraz obsługi klienta. Szczególnym okresem zmian wielu tendencji rynkowych są lata 20192022, w których świat walczył z pandemią COVID-19.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki, zainteresowanych problematyką zachowań nabywczych podróżnych w transporcie (w tym głównie kolejowym) oraz ewolucji przewozów pasażerskich na tle zmian w otoczeniu i zachowań konsumentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami kolejowymi, organizacjami współpracującymi z przewoźnikami kolejowymi, jak również studentów, dla których istotna jest omawiana problematyka.
Ze wstępu