Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
-
Autor: Bondos Ilona
- ISBN: 978-83-227-9598-9
- EAN: 9788322795989
- Oprawa: miękka
- Wydawca: UMCS
- Format: 240x175mm
- Język: polski
- Liczba stron: 340
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
33,24złCena detaliczna: 46,20 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,82 zł
x
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.
Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP
Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia […] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.
Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG