
Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt media.
-
Autor: Redzik Cezary
- ISBN: 9788377225431
- EAN: 9788377225431
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Novae Res
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 182
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
18,54złCena detaliczna: 27,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,54 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie wartościami zdaje się kierować `społeczeństwo spektaklu`? Bądźmy realistami. Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył III nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu stosunków międzynarodowych, która stanowi główny rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale Społecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r. związany zawodowo z public relations.