Wojna marketingu z zarządzaniem
-
Autor: Al Ries Ries Laura
- ISBN: 9788320818819
- EAN: 9788320818819
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 288
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
39,29złCena detaliczna: 51,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,29 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu ? prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.
Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.