Władysław Strzemiński. Readability of Images
-
Autor: Praca zbiorowa
- ISBN: 9788363820398
- EAN: 9788363820398
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Muzeum Sztuki w Łodzi
- Format: 230x150x20 mm
- Liczba stron: 223
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
7,68złCena detaliczna: 10,70 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,50 zł
x
Anglojęzyczna wersja książki. Publikacja stanowi dokumentację z międzynarodowej konferencji poświęconej zagadnieniom teorii widzenia.
Anglojęzyczna wersja książki Władysław Strzemiński. Czytelność Obrazów, która stanowi próbę reinterpretacji bogatej myśli teoretycznej Władysława Strzemińskiego. Zebrane w publikacji eseje dotykają problemów teorii widzenia opisanej przez awangardowego artystę oraz ewolucji jego sztuki, na którą wpływ miały zarówno artystyczne doktryny, jak i osobista wrażliwość na los drugiego człowieka. Zebrane w publikacji artykuły stanowią dokumentację z międzynarodowej konferencji poświęconej twórczości Władysława Strzemińskiego, która miała miejsce 13-14 października 2011 roku. Korzystając i odnosząc się z szacunkiem do już sformułowanych wniosków, Muzeum Sztuki kontynuuje badania nad tą wyjątkową postacią, widząc potencjał jego artystycznych teorii, poglądów na życie, sztukę i społeczeństwo oraz jego roli w fenomenie powstania łódzkiej kolekcji prac awangardowych twórców
Anglojęzyczna wersja książki Władysław Strzemiński. Czytelność Obrazów, która stanowi próbę reinterpretacji bogatej myśli teoretycznej Władysława Strzemińskiego. Zebrane w publikacji eseje dotykają problemów teorii widzenia opisanej przez awangardowego artystę oraz ewolucji jego sztuki, na którą wpływ miały zarówno artystyczne doktryny, jak i osobista wrażliwość na los drugiego człowieka. Zebrane w publikacji artykuły stanowią dokumentację z międzynarodowej konferencji poświęconej twórczości Władysława Strzemińskiego, która miała miejsce 13-14 października 2011 roku. Korzystając i odnosząc się z szacunkiem do już sformułowanych wniosków, Muzeum Sztuki kontynuuje badania nad tą wyjątkową postacią, widząc potencjał jego artystycznych teorii, poglądów na życie, sztukę i społeczeństwo oraz jego roli w fenomenie powstania łódzkiej kolekcji prac awangardowych twórców