Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
-
Autor: Waszkiewicz-Raviv Alicja
- ISBN: 978-83-235-4812-6
- EAN: 9788323548126
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
- Format: 240x170mm
- Język: polski
- Liczba stron: 227
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
30,22złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,02 zł
x
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.