
Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych
Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2010 roku
-
Autor: Maguś Wojciech
- ISBN: 9788377844564
- EAN: 9788377844564
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: UMCS
- Format: 17x24 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 580
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,50złCena detaliczna: 63,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,79 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Kampania wyborcza przed wyborami prezydenckimi w 2010 roku była wyjątkowa z wielu powodów. Poprzedzające ją tragiczne wydarzenia warunkowały jej specyficzny charakter. Podczas „kampanii w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych” wizerunki pretendentów do urzędu prezydenta odgrywały nie mniej ważną rolę jak ich poglądy i programy wyborcze. W książce omówiono dwa kluczowe aspekty kampanii wyborczej: kreowanie wizerunków kandydatów przez sztaby wyborcze oraz sposób prezentowania kandydatów przez media. Autor uwypuklił rolę mediów, będących zarówno narzędziem sztabów wyborczych, jak i samodzielnym podmiotem kampanii.