KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych

Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych

Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2010 roku

  • ISBN: 9788377844564
  • EAN: 9788377844564
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: UMCS
  • Format: 17x24 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 580
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 47,50
     zł
    Cena detaliczna:  63,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,79
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Kampania wyborcza przed wyborami prezydenckimi w 2010 roku była wyjątkowa z wielu powodów. Poprzedzające ją tragiczne wydarzenia warunkowały jej specyficzny charakter. Podczas „kampanii w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych” wizerunki pretendentów do urzędu prezydenta odgrywały nie mniej ważną rolę jak ich poglądy i programy wyborcze. W książce omówiono dwa kluczowe aspekty kampanii wyborczej: kreowanie wizerunków kandydatów przez sztaby wyborcze oraz sposób prezentowania kandydatów przez media. Autor uwypuklił rolę mediów, będących zarówno narzędziem sztabów wyborczych, jak i samodzielnym podmiotem kampanii.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj