KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach

Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach

Model Uwarunkowania Implikacje

  • ISBN: 9788301182601
  • EAN: 9788301182601
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 224
  • Rok wydania: 2015
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 30,60
     zł
    Cena detaliczna:  39,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,60
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Publikacja została poświęcona niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, złożonej problematyce wdrażania strategii. Co prawda z zarządzania strategicznego istnieje wiele opracowań różnych ośrodków naukowych w Polsce, nie mniej recenzowana publikacja wskazuje na nowe wątki i mniej wypełnione pola badawcze w kontekście badań środowiska i własnych autorów odnośnie wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Analizując literaturę przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych można zauważyć, iż niejednokrotnie przedsiębiorstwa formułują strategie, jednakże brak im umiejętności i konsekwencji w ich wdrażaniu.Uzasadnia to potrzebę identyfikacji barier oraz wskazanie narzędzi i metod ułatwiających implementację strategii w przedsiębiorstwie. Dlatego też, wybór problematyki, która jest przedmiotem rozważań Autorów w recenzowanej publikacji, uważam ze wszech miar za uzasadniony, a zarazem potrzebny merytorycznie. Z recenzji prof. nadzw dr hab. Krystyny Poznańskiej
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj