Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
- 
                        Autor: Robert S. Kaplan David P. Norton
 - ISBN: 9788301161248
 - EAN: 978830116124801
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
 - Format: 16.5x23.5cm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 316
 - Rok wydania: 2010
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    47,67złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy. 
(z rozdziału 1)
Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować  je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.