W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...
Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
-
Autor: Anna Kowal Orczykowska
- ISBN: 9788373089310
- EAN: 9788373089310
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Impuls
- Format: 16x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 244
- Rok wydania: 2007
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
16,67złCena detaliczna: 29,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,67 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja ?naświetla? konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów ? takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie ?pro rynkowych? tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie ?opresyjnych? trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.