Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
-
Autor: Białek-Szwed Olga
- ISBN: 9788377805114
- EAN: 9788377805114
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 15.0x22.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 422
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,12złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,12 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka zatytułowana Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach. Zjawisko to w istotny sposób „organizuje” sposób postrzegania rzeczywistości przez media; determinuje jakość materiałów dziennikarskich.
Niniejsza publikacja dokonuje analizy interdyscyplinarnej zjawiska voyeuryzmu medialnego, w aspekcie prawno-etycznym, kulturowym, socjologicznym, historycznym itp. Autorka książki poszczególne przypadki omawia na wybranych przykładach.
Pozycja Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce może okazać się przydatna przede wszystkim medioznawcom i kulturoznawcom, ale też socjologom, czy psychologom, także z uwagi na wartość dokumentacyjną. Liczne przykłady potwierdzone przypisami, jak też załączonymi fotografiami, zeskanowanymi kolumnami prasowymi stanowią swoistą wizualizację problemu voyeuryzmu prasowego, a jednocześnie stają się cennym źródłem dla medioznawczych poszukiwań komparatystycznych.