Value based management
koncepcje narzędzia przykłady
-
Autor: Opracowanie Zbiorowe
- ISBN: 978-83-7561-002-4
- EAN: 9788375610024
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Poltext
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski, angielski
- Liczba stron: 712
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
94,66złCena detaliczna: 119,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,66 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.