Uzależnienia medialne czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów
-
Autor: Ogonowska Agnieszka
- ISBN: 9788363590338
- EAN: 9788363590338
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Edukacyjne
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 124
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
12,47złCena detaliczna: 14,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,47 zł
Książka napisana przez prof. Agnieszkę Ogonowską, psychologa i medioznawcę, pracownika naukowego krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego oraz prezesa Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej. Uzależnienia medialne to poradnik dotyczący coraz szerszego problemu - nieprawidłowego i dysfunkcjonalnego wykorzystywania tzw. nowych mediów - w szczególności Internetu. Książka porusza problem uzależnień kompleksowo - opisując sposoby ich rozwoju, typy, przyczyny i źródła, nakreśla podstawowe czynniki sprzyjające nałogowi, a także drogi wyjścia z niego. Skupia się nie tylko na problemach i sposobach ich przezwyciężenia, ale także na profilaktyce i działaniach służących przeciwdziałaniu powstawania uzależnień. Kompetentna, podana w przystępny oraz czytelny i nowoczesny sposób wiedza dla każdego, kto ma styczność ze współczesnymi technologiami.