KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji

Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji

  • ISBN: 9788301200244
  • EAN: 9788301200244
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: PWN NAUKOWY
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 264
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 54,14
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,94
x
x
Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu – rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób, a przez to organizacji w osiąganiu wyznaczonych celów z wykorzystaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora – został ukazany z perspektywy wszystkich jego interesariuszy, a więc zarówno mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest wykorzystywany. Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze: Jaka jest skala stosowania procesów mentoringu w przedsiębiorstwach w Polsce oraz jaki rodzaj mentoringu najczęściej wykorzystują polskie przedsiębiorstwa? Jakiego rodzaju efekty uzyskują poszczególni interesariusze procesów mentoringu w przedsiębiorstwach? Jakie wewnątrzorganizacyjne uwarunkowania mentoringu kształtują uzyskiwane przez przedsiębiorstwa efekty dotyczące rozwoju pracowników oraz efekty dotyczące rozwoju organizacji? Jakie są czynniki skuteczności procesów mentoringu w przedsiębiorstwie? Jaka zależność występuje między stopniem sformalizowania procesu mentoringu a jego skutecznością? Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj