Usługi marketing i zarządzanie
-
Autor: Gilmore Audrey
- ISBN: 8320816505
- EAN: 9788320816501
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.2x23.8cm
- Język: polski
- Liczba stron: 220
- Rok wydania: 2006
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,76złCena detaliczna: 56,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.