Upadek małych firm
Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania
- ISBN: 9788375257410
- EAN: 9788375257410
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 140
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
20,32złCena detaliczna: 27,30 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,32 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu „Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno-
-gospodarcze. Polityka przeciwdziałania” (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.