KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Uczenie się dzieci

Uczenie się dzieci

Myślenie i działanie

  • ISBN: 978-83-89538-02-4
  • EAN: 9788389538024
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: EPIDEIXIS
  • Format: 16,7x23,5 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 288
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
  • Brak ocen
  • 29,96
     zł
    Cena detaliczna:  38,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,96
x
x
Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej. Otaczający i przeżywany przez każdego z nas świat ponowoczesnych technologii, nowych mediów i komunikacji zdetronizował do niedawna jeszcze centralną rolę i pozycję nauczyciela w klasie szkolnej, który – czy tego chce, czy nie chce – musi sukcesywnie odchodzić od prowadzenia dzieci za rękę, dyrektywnego nauczania i wartościowania ich w procesie nabywania wiedzy i umiejętności. W tym też sensie niniejsza książka powstał w dobry momencie, bowiem autorzy poszczególnych rozdziałów mają za sobą kolejne lata doświadczeń, eksperymentów, etnopedagogicznych badań, które potwierdzają nieuniknioną rewolucję w szkolnej dydaktyce, a jeśli nawet nie jeszcze tak głęboką zmianę, to przynajmniej przygotowanie do niej młodych pokoleń. Całość tomu została bardzo dobrze zredagowana, bowiem tworzy dwie, spójne merytorycznie części, z których pierwsza została oddana w ręce i umysły znakomitych specjalistów – psychologów, dydaktyków, pedagogów wczesnoszkolnych, zaś druga – znakomitą prezentacją zastosowania systemu PUS w praktyce edukacyjnej. (…)niniejsza książka spełnia podwójny standard w polskiej edukacji i kształceniu nauczycieli, bowiem znakomicie łączy najnowszą wiedzę naukową, diagnozy i modele pedagogiczne z ich zastosowaniem w praktyce szkolnej. Oby tego typu publikacji było na naszym rynku wydawniczym jak najwięcej. Powinni z niej skorzystać studenci pedagogiki przedszkolnej i elementarnej, ale także już zakorzenieni w przedszkolach i szkołach nauczyciele w ramach procesu samokształcenia i doskonalenia zawodowego. Gorąco polecam też tę rozprawę edukatorom domowym, którzy sami kształcą lub organizują swoim dzieciom edukacje poza systemem instytucjonalnym. Prof. Dr hab. Bogusław Śliwerski Wydział Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego Swój wkład w powstanie tego opracowania mieli m. in. Edyta Gruszczyk - Kolczyńska, Stanisław Dylak, Jolanta I. Kruk, Danuta Borecka - Biernat.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj