
Uczę się i rozwijam karty pracy część 2 materiały do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
-
Autor: Naprawa Renata Alicja Tanajewska
- ISBN: 978-83-8309-511-0
- EAN: 9788383095110
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Harmonia podręczniki
- Format: 295x205x10mm
- Seria: Uczę się i rozwijam
- Liczba stron: 86
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
30,28złCena detaliczna: 40,01 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,28 zł
Publikacja Uczę się i rozwijam to kompleksowe narzędzie do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy dla ucznia.
Karty pracy są kompatybilne z ramowym programem edukacyjno-terapeutycznym dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Zadania odnoszą się do treści zawartych w podstawie programowej. Karty opracowano w taki sposób, by stanowiły użyteczne narzędzie do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Mogą one też być pomocne przy tworzeniu arkuszy monitoringu rozwoju dziecka, co z kolei umożliwi ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju ucznia, określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności treści podstawy programowej oraz zebranie informacji niezbędnych do przygotowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
Druga część publikacji odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru Ja i otoczenie:
1. Ja - członek rodziny:
- moja rodzina
- moje miejsce zamieszkania.
2. Ja - uczeń:
- moja klasa
- moja szkoła.
3. Ja - w rozmowie.
4. Ja - członek społeczności lokalnej.