![Uczę się i rozwijam arkusz monitoringu część 1 materiały do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Autor: Naprawa Renata, Alicja Tanajewska. Dobreksiazki.pl Okładka książki Uczę się i rozwijam arkusz monitoringu część 1 materiały do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym](https://dobreksiazki.pl/Photos/7/LARGE/000079/ucze-sie-i-rozwijam-arkusz-monitoringu-czesc-1-materialy-do-obserwacji-rozwoju-ucznia-z-niepelnosprawnoscia-intelektualna-w-stopniu-umiarkowanym-i-zna.jpg)
Uczę się i rozwijam arkusz monitoringu część 1 materiały do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Materiały do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i
-
Autor: Naprawa Renata Alicja Tanajewska
- ISBN: 978-83-8309-510-3
- EAN: 9788383095103
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Harmonia podręczniki
- Format: 297x205x5mm
- Język: polski
- Seria: Uczę się i rozwijam
- Liczba stron: 56
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 24h
-
Brak ocen
-
11,90złCena detaliczna: 16,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,31 zł
x
Publikacja Uczę się i rozwijam to kompleksowe narzędzie do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy dla ucznia.
Arkusze umożliwiają:
określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej
ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego
zebranie informacji niezbędnych do przygotowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
W zeszycie oprócz arkusza zamieszczono także ramowy program edukacyjno-terapeutycznydla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Pierwsza część publikacji odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru Ja:
Budowanie własnej tożsamości
Jedzenie
Ubieranie się
Higiena osobista
Potrzeby fizjologiczne
Sygnalizowanie samopoczucia.