Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
-
Autor: Mruk Henryk Stępień Beata
- ISBN: 9788320821444
- EAN: 9788320821444
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
- Wydawca: PWE
- Format: 16.1x23.7
- Język: polski
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,34złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:
•istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;
•tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych;
•wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań;
•opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw;
•kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych;
•wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym;
•wartość na rynku produktów kosmetycznych;
•wartość na rynku produktów żywnościowych.
Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.