Turystyka zakupowa w miastach
-
Autor: Paliś Beata
- ISBN: 978-83-8270-095-4
- EAN: 9788382700954
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 162x234 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 426
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
86,48złCena detaliczna: 95,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,48 zł
x
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Patronat: Polska Rada Centrów Handlowych.